kul:)

vad kul det känns när jag hittat så många som har erfarenhet av cf på familjeliv.se och därifrån också kunnat länka mig vidare, vill bara att ni ska veta att det är uppskattat om ni läser det här:)

idag var jag förbi mitt nya jobb för att prata och så där så imorgon börjar jag jobba =) blir kul=)

iövrigt så rullar allt på, intensiv veckan i huddinge är framflyttad till januari och årskontrollen kommer jag som vanligt ha i antingen juni eller augusti:)


jag drar en av ca 14600 inhalationer :) haha
de borde ju bli nått sånt: inhalation sen 1 års ålder=20 år
20 år x 365 dagar/år= 7300 dagar
7300 dagar x 2 inhalationer/dag= 14600
på ett cirkus:p haha

nu sängen/Johanna

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej!

Jag är en 17 årig tjej som också har CF :)

Tänkte att du kanske ville kolla in min hemsida? :)

www.cf-angelica.webs.com



hälsningar Angelica

2009-07-25 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0