träning

nu har det tagit ett tag sen sist jag uppdaterade. Har vart fullt upp.
Har kickat igång med träning för fullt så jag har spenderat ett x antal timmar på gymmet och dylikt. Sen for jimmy till jokkmokk men vände tillbaka lika snabbt igen så jag har haft ännu mer qualitytime med honom...

Iv.n gick bra och jag tog ut nålen förra veckan på torsdagen.
den 26.e november ska jag befinna mig nere i sthlm huddinge för en veckas träning, de kommer bli kanoners=)
jimmy hänger med ner om det inte skulle uppkomma några förhinder vill säga.

har vart rätt less på cf.n ett tag nu, bara pga att jag varit tvungen att spendera 24/7 på dropp och skit, sånt som egentligen inte gör annat än gott men som jag blir så sjukt less på.
jag kan utan tvekan säga att jobbigast med min sjukdom är de perioderna när jag måste ha iv och ägna hela min tid och uppmärksamhet på det..

men så finns det ju alltid nått eller någon som sprider lycka till mitt liv ;)
(Jag och jimmy dummar oss)
image8

det är med glädje jag avslutar sista bubblan på sista dagen varje gång=)

den här iv kuren har vart den intensivaste jag kan minnas...
06.00 sätta iv.
06.30 ta bort iv.
08.00 åka till Vårdcentralen och lämna koncentrationsprov.
12.00 sätta iv.
12.30 ta bort iv.
18.00 sätta iv.
18.30 ta bort iv.
23.30 sätta iv.
00.00 ta bort iv och sätta in en ny iv.
00.30 ta bort iv.
..och så börjar det om..

annars har det sett ut så här:

08.00 sätta iv.
08.30 ta bort iv.
16.00 sätta iv.
16.30 ta bort iv.
00.00 sätta iv.
00.30 ta bort iv.

do you see the difference?

nåja, när jag vart på min intesivvecka nere i huddinge och tränat ska jag jävlar i mig ha förbättrat lungfunk avsevärt;) det är mitt mål=)

nu ska jag sova.
najtiinajt/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0