en ganska bra dag :)

idag är en bra dag för att vara förkyld, inte så rysligt täppt i näsan längre och inte heller så slemmig:) perfekt!
tittar man ut så är det dock inte alls lika perfekt, de är tunga regnmoln, kallt och blåsigt.
& INGEN snö ! =/

kom att tänka på det där med träning,
ärligttalat så har jag varit väääldigt lat med det nere i spanien, enda träningen man fick var väl när man hävde bärs eller dansa på clubarna. ibland så gick jag ner till våran pool och simmade, men de blev inte mer än så.
Jaa, man gick ju iofs rätt mkt eftersom vi inte hade bil =p

jag tycker de är kul å träna, enda jobbiga är att ta sig i kragen och ta sig dit. haha.
men så fort min förkylning släpper ska jag fan i mig släpa min lilla röv till fysioterapin och yoga å gymma sig lite ;)
image4
på bilden äre jag och min jocke på den tiden han inte hade diabetes och jag ännu inte hängde med på vad cf innebar till fullo, men egentligen, gör man det någonsin? Jag tror inte man förstår det man ännu inte stått inför, som jag, hur skulle jag kunna förstå vad en transplatation innebär nu när jag ännu inte behövt ägna det en endaste tanke?

nån som hört Alice Martineu, Inside of you? Hon hade ju själv cystisk fibros men gick bort häromåret.
brukar tänka på henne (trots att jag inte kände henne) och alla andra cf.are när jag hör låten. Den är vacker!
Vill ni ha den så hör gärna av er så kan jag skicka den på msn eller dylikt ;)

"you letting me live, inside of you.
you letting me live, as someone new." -
Alice Martineau

nu ska jag käka våffler med hjortronsylt och gräddglass, efterrätt blir creon =p hahaha
Take care/Johanna


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej, Jag har också cf så jag blev väldigt glad när jag hittade din blogg. Känns skönt att läsa om någon som har det likadant, som förstår hur det är. Om du läser detta får du väldigt gärna skicka Alice Martineaus låt till mig. Kram Milla

2009-01-19 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0