home again=)

äntligen hemma efter 5 dagar på sunderbysjukhus för att ställa in rätt dos.
har väl gått sådär men är inte helt inställd ännu, ligger lite i underkant...

har inte haft internet så jag har inte kunnat uppdatera hära.

jag hatar verkligen att ha intravenös behandling, allt blir så mkt mera komplicerat, först måste jag passa en miljon tider vilket jag inte är van vid, dessutom får jag alltid feber de första dygnet och sist men inte minst så är jag trött hela tiden, kanske för att jag tidigast kan komma i säng vid 00.30 tiden å ska upp igen 06.00, allt för mitt kära jävla iv!

kommer mer uppdateringar nu när jag har internet igen, nu ska jag gå å göra nått busigt eller nått:p haha.
/johanskii

Kommentarer
Postat av: faster

allt du går igenom är som för mig "ett leende förlänger livet"
jag ler ofta...

2007-11-02 @ 21:37:27
Postat av: Lisa

jo tack, jag vet hur jävla jobbigt det är.

Går ju igenom samma sak själv

2009-03-22 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0