IV-kur @ monday

idag äre yoga men min remiss till fysioterapin har inte kommit så om jag ska gå får jag betala och de känns så onödigt så återigen så skjuts min träning upp.. baaad!
hämtat jimmy idag som sagt och det var mysigt å få träffa honom.

på måndag ska jag läggas in på sunderby sjukhus för att få intravenösbehandling, det kommer vara första gången på många många år jag läggs in, men det är nödvändigt pga att jag ska gå över från att haft nebcina 3ggr om dagen till att ta det som endos behandling :) känns positivt på det sättet att jag slipper bli lika låst som tidigare med en och en halvtimmer behandlingar 3ggr/dag. nu är det 30 minuter 2 ggr per dag och en längre som jag förhoppninsvis kan ta på morgonen då man ändå bara är hemma.
hur gör ni andra? vad använder ni för IV/antibiotikabehandlingar?

nånnå nu ska jag gå å hitta på nå med min karl=)
tjohejs/Johanskii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0