förkyld och nyinflyttad..

nu har vi kommit iordning här i skövde. har bott här sedan i söndags:p haha
dock drog jag på mig en sjuhelvetes förkylning nu när jag kom ner, är väl luftombytet.

var förbi kss (kärnssjukhuset i skövde) här om dagen och sa att jag heter johanna å har cf.. dom hade inte fått papprerna på mig men de borde väl snart komma så då äre bara å hiva in en nål så jag får mitt jävla IV någongång..
sen när de är klart är det dax att börja söka jobb ;)
wooho :)

nu ska jag på stan.
ciao/Johanna

Kommentarer
Postat av: tacksam

Hej, jag ville bara tacka för att du bloggar om cf även om du inte verkar vara så aktiv längre. En nära anhörig har nyligen fått diagnosen och det känns bra att märka att du verkar ha ett liv som är lika rikt som alla andras, trots att du tvingas ägna dig åt så mycket behandling. Dina inlägg är en tröst och får mig att förstå mer. Så tack!

2008-10-15 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0