världens sämsta

okej jag har ju verkligen vart världens sämsta på att uppdatera den här bloggen. men jag har verkligen inte haft varken tid eller lust, och jag gör inte sånt jag inte har lust med om det inte är ett absolut måste:p
men nu har jag lust:p

var på intensiv sjukgymnastik vecka i huddinge i januari. fick en eflow rapid inhalator så nu har jag totalt bytt ut min "traktor" albatrossen alltså:p

höjde procentsattsen i min hypertona koksaltblandning till 4% också.
och efter en vecka där mådde jag sjukt mkt bättre. var ju som lite slarvig ibland i spanien å så där.. ja kan nog utan å ljuga säga att 2007 var väl inte mitt bästa år direkt i ur sjukdoms synpunkt, dock har 2007 vart mitt bästa år någonsin utan tvekan på alla andra sätt och vis..

.. de är trist att konstatera men något måste väl alltid lida och stå tillbaka i ens liv, för man har faktiskt inte tid för allt alltid. så är det bara. och 2007 var MITT år, på de viset jag ville.
nu är det dax att rensa upp och komma tillbaka till verkligheten.
spanien är ett avslutat kapitel, så även allt festande får man hoppas:p
men lite får man ju festa, men långt mycket mindre än förra året.

så, nu börjar jag om, och vad skulle kunna passa bättre än göra de rejält?
så i övermorgon flyttar jag till SKÖVDE...
min karl fick jobb på volvo där nere så han flyttade för en å en halv vecka sen, jag åker ner nu när vi hunnit fixa lägenhet å allt. han har ju sin mamma och syrra där nere å så.
så de känns spännande=)

någon som vet hur de är på kärnsjukhuset i skövde? bra personal osv?
aja annars lär jag ju märka det..

sen så blir det mest troligt en USA resa här under våren, om inte man jobbar så de inte går..
men jag har ju inte fått nå jobb där nere ännu men jimmy har ju iallafall det som sagt var så de är ju bra att en har jobb åtminstone, jag ska söka så fort jag kommer ner..
spelar ju inte nån roll om jag är arbetslös där eller här... och man har nog större möjligheter att hitta jobb där nere ..

nåja. nu ska jag gå å packa vidare.
lämna gärna kommentarer å skäll gärna på mig att jag vart så lag med bloggen så kanske jag skärper mig:p

/johanna

Kommentarer
Postat av: josefine

jag har också cf, vmen har aldrig varit behandlad på kärnsjukhuset. Min syster jobbade där i några år och jag tror att det e ett mkt bra sjukhus! Tänkte fråga hur gammal du e? Jag är 17.

2009-11-26 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0